Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2020 19:21 - Преживявания по Великден
Автор: zvezdichka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3110 Коментари: 1 Гласове:
11

Последна промяна: 19.04.2020 19:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Великден е!

image


image



image


image

image

Сърцето ми е изпълнено с радост, а очите ми се пълнят със сълзи.

image

image

Велик е Господ! Благ и твърде милостив!

image

И се чудя с какво съм заслужила милостта му?

image

И отново сълза капва от окото ми.

image

С какво Господи заслужих твоята Любов, та погледна с милост към мен от твоето местообиталище и извърши едно чудо за мен?

image

Слава Тебе Господи, че си ме възлюбил и си открил лицето си, този трепет в мен, очакването, благодарността и тази милост! Тя ме развълнува отново и отново. Това вълнение, че съм Божие дете и че Господ Исус Христос не ми въздава според слабостите и несъвършенствата ми…

image

А е погледнал на сърцето ми. Това е най-голямата тайна между Бога и човека, че Бог поглежда в сърцето и откликва. Откликва на копнежа, откликва на малкото зрънце вяра, което вижда в човек, дори откликва на неверието му и му се открива като Верен. Да това е тайната на Живия Бог, че Господ е Верен, че Господ търси отворено сърце, което да откликне на Неговата Любов!

 

Благодаря ти Господи от цялата си душа и сърце за тази любов, която събужда този трепет в мен и настройва съществото ми към Твоя тих гласец, който ежедневните грижи се мъчат да заглушат.

image



image

 





Гласувай:
11



1. martiniki - преблаг, премилостив, всеопрощаващ, да се свети името Му, да ни закриля и пази от нас самите
03.08.2023 12:47
благодаря - много драго ми стана, видях днешната ти публикация и сега попадам на този текст - Господ здраве и сили да ви дава, да работите нивите си!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zvezdichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5817298
Постинги: 496
Коментари: 6837
Гласове: 21680
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031